Stop mâncărurilor grele. Cum ne revenim după mesele de Paște?

Mâncarea sănătoasă și mișcarea sunt rețetele recomandate de nutriționiști pentru a ne reveni după excesele alimentare de Paște. De sărbători, traditia este cel mai mare dușman al siluetei pentru că orice exces aduce kilograme in plus. Cine dorește să le dea jos, face sport și mănâncă salate. Specialiștii recomandă să spunem “stop” mâncărurilor grele și să revenim la regimul normal treptat, potrivit stirile pro tv.

Un prim pas este excluderea proteinelor consumate excesiv. “Carnea de miel și preparatele tradiționale trebuiesc excluse. Sunt recomandate proteinele din brânza nesărată, urdă, caș” spune un nutriționist. Specialiștii au indicații pentru fiecare categorie. Femeile trebuie să mănânce supe crema și ciorbe de legume și să evite dulciurile. Alcoolul și alimentele condimentate sunt interzise pentru bărbați. Carnea de miel poate fi înlocuită cu cea de curcan sau pește și legume. Copii nu ar trebui să bea sucuri și băuturi carbogazoase. Este foarte important să facem și mișcare dacă vrem să revenim la forma inițială.

Potrivit nutriționiștilor, în medie românii pun pe ei de sărbători cam un kilogram. Fiecare kilogram acumulat de sărbători trebuie dat jos treptat. În nici un caz nu trebuie să ne înfometăm.

CITEȘTE ȘI: Leguma care „mănâncă“ zahăr. E duşmanul de temut al diabetului

Dacă ți-a plăcut acest articol, urmărește comunitatea Landia pe Facebook. Like!

Loading...
Facebook Comments

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Solve : *
3 + 7 =


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.